Posibilidades pedagógicas socioafectivas desde la oralidad, la lectura y la escritura para mejorar las relaciones de convivencia en un colegio de Ciudad Bolívar en Bogotá
The present paper is directed from ideas that are support from socio-affectivity to develop pedagogical possibilities that are a contribution to improve the community relations of the students of fifth grade in the Maypore Educational Institution, located in Ciudad Bolívar, in the city of Bogotá. Th...
Saved in:
Main Authors: | Hernández Ochoa, Fernanda, González Orjuela, Lyda |
---|---|
Format: | Digital |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/468 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Pedagogical socio-affective possibilities from orality, reading and writing to improve the community relations in a Ciudad Bolívar school in Bogotá
By: Hernández Ochoa, Fernanda, et al.
Published: (2021) -
Pedagogical socio-affective possibilities from orality, reading and writing to improve the community relations in a Ciudad Bolívar school in Bogotá
By: Hernández Ochoa, Fernanda, et al.
Published: (2017) -
El desarrollo de la oralidad en niños del nivel educativo de básica primaria
By: Malaver Ruíz, Diana Maritza
Published: (2024) -
La oralidad: un análisis de los procesos pedagógicos implementados durante la educación básica primaria y secundaria
By: Medina Garzón, Diana Patricia
Published: (2024) -
El cuento fantástico como herramienta didáctica para el fortalecimiento de la oralidad en estudiantes de tercer grado de primaria en una institución pública de Bogotá
By: López Álvarez, Erika
Published: (2024)