Reflexiones metacientíficas acerca de la enseñanza de la ciencia. Posibles aportes desde la perspectiva comunicativa de Jürgen Habermas
In this article we will deal firstly the relevance of the Science Teaching, at its different levels, from a metascientific point of view. Then, we will develop the conception of communicative rationality, in its various aspects, of the contemporary German thinker Jürgen Habermas. This will...
Guardado en:
Autor principal: | Fraiman, Juan Alberto |
---|---|
Formato: | Digital |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/833 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Metascientific reflections on the Science Teaching. Possible Contributions from the Communicative Perspective of Jürgen Habermas
Por: Fraiman, Juan Alberto
Publicado: (2021) -
Metascientific reflections on the Science Teaching. Possible Contributions from the Communicative Perspective of Jürgen Habermas
Por: Fraiman, Juan Alberto
Publicado: (2021) -
Hacia una articulación entre la teoría marxista del valor y la teoría de la acción comunicativa de Jürgen Habermas
Por: Fraiman, Juan Alberto
Publicado: (2019) -
Towards an Articulation between the Marxist Theory of Value and the Theory of Communicative Action by Jürgen Habermas
Por: Fraiman, Juan Alberto
Publicado: (2021) -
Towards an Articulation between the Marxist Theory of Value and the Theory of Communicative Action by Jürgen Habermas
Por: Fraiman, Juan Alberto
Publicado: (2019)