La vivencia como principio artísticopedagógico en la formación de licenciados en artes escénicas
We present in a brief way the theoretical and practical conception and foundation of teacher training of performing arts program at the Antonio Nariño University (UAN). This pedagogical commitment is constructed in dialogue from approaches, among other theorists, such as Dewey’s scientism, to the ba...
Saved in:
Main Authors: | Nieves Gil, Angélica del Pilar, Llerena Avendaño, Alexánder |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/493 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
La Experience as a pedagogical artistic principle in the building of graduates in the performing arts
By: Nieves Gil, Angélica del Pilar, et al.
Published: (2021) -
Experience as a pedagogical artistic principle in the building of graduates in the performing arts
By: Nieves Gil, Angélica del Pilar, et al.
Published: (2017) -
Escribir, ¡sí! asistiendo la investigación: la vivencia como principio artístico pedagógico en la formación de maestros- artistas estudiosos de tradiciones interculturales subjetivadas
By: Cantor López, Darney Fabián
Published: (2021) -
Aprendizajes a nivel plástico del carnaval de negros y blancos, en la licenciatura a través de la vivencia 2012- 2019
By: Barrera Obando, Giovanny Alexander
Published: (2021) -
Didácticas para la creación en artes escénicas, implementadas por un grupo de maestros-artistas que convergen en el ejercicio de la investigación creación.
By: Olaya Arévalo, Janith Camila
Published: (2022)