La educación del profesor de matemáticas como campo de investigación
From an epistemological approach, it is necessary to acknowledge the didactic system of mathematics teacher and differentiate it from the didactic system of the mathematics; in this way it is recognized that Mathematics Education fails to address the issues of Mathematics Teacher Education [MTE] and...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/277 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Search Result 1
Published 2021
La educación del profesor de matemáticas como campo de investigación
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Search Result 2
Published 2021
La educación del profesor de matemáticas como campo de investigación
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Search Result 3
Published 2012
La educación del profesor de matemáticas como campo de investigación
info:eu-repo/semantics/article
Search Result 4
Search Result 5
Published 2011
La educación del profesor de matemáticas como campo de investigación
info:eu-repo/semantics/article