Aplicación del aprendizaje basado en indagación a través de los Objetivos de Desarrollo Sostenible: un enfoque didáctico para fomentar las competencias de aprender a aprender y de ciudadanía en EFL: Implementing Inquiry-based Learning through Sustainable Development Goals: A didactic Approach to Foster Learn-ing-to-learn and Citizenship Competencies in EFL

Introduction: This study employs a mixed-method approach to examine the integration of the Inquiry-Based Learning (IBL) approach with the thematic framework of the Sustainable Development Goals (SDGs). Methodology: Conducted in a fourth-year secondary school EFL class at a state school in Spain, the...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Bravo Luque, Miryam, Alcantud-Díaz, María
Formato: Digital
Lenguaje:eng
Publicado: UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO 2024
Materias:
Acceso en línea:https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1970
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
  • Editorial
  • CRAI
  • Repositorio
  • Libros