Aplicación del aprendizaje basado en indagación a través de los Objetivos de Desarrollo Sostenible: un enfoque didáctico para fomentar las competencias de aprender a aprender y de ciudadanía en EFL: Implementing Inquiry-based Learning through Sustainable Development Goals: A didactic Approach to Foster Learn-ing-to-learn and Citizenship Competencies in EFL
Introduction: This study employs a mixed-method approach to examine the integration of the Inquiry-Based Learning (IBL) approach with the thematic framework of the Sustainable Development Goals (SDGs). Methodology: Conducted in a fourth-year secondary school EFL class at a state school in Spain, the...
Saved in:
Main Authors: | Bravo Luque, Miryam, Alcantud-Díaz, María |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | eng |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1970 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Propuesta interdisciplinaria para la indagación en las ciencias naturales en estudiantes de séptimo grado: una investigación de diseño en el aula
By: Cárdenas Pérez, Robinson
Published: (2023) -
La Vivencia a San Basilio De Palenque 2015 Festival de Tambores y Expresiones Culturales “un Recorrido Por La Historia Cultural y Ancestral Palenquera”
By: Iquira Aristizábal, Norma Constanza
Published: (2024) -
Formulación de proyectos en la huerta escolar para el fortalecimiento de la competencia científica de indagación en estudiantes de grado 5 del colegio de la Universidad Antonio Nariño
By: Herrera Hernández, Stiven Alexander
Published: (2023) -
CLIL in the English as a Foreign Language (EFL) University Class: Incorporating Thematic World maps in Learning
By: Habte-Gabr, Ezana E.
Published: (2017) -
Role-playing as a CALLA-related metacognitive learning strategy for English vocabulary acquisition in EFL classrooms.
By: Prieto Gómez, Karen Julieth
Published: (2024)