Aplicación del aprendizaje basado en indagación a través de los Objetivos de Desarrollo Sostenible: un enfoque didáctico para fomentar las competencias de aprender a aprender y de ciudadanía en EFL: Implementing Inquiry-based Learning through Sustainable Development Goals: A didactic Approach to Foster Learn-ing-to-learn and Citizenship Competencies in EFL
Introduction: This study employs a mixed-method approach to examine the integration of the Inquiry-Based Learning (IBL) approach with the thematic framework of the Sustainable Development Goals (SDGs). Methodology: Conducted in a fourth-year secondary school EFL class at a state school in Spain, the...
Saved in:
Main Authors: | Bravo Luque, Miryam, Alcantud-Díaz, María |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | eng |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1970 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Evaluación de la mejora de la competencia en conciencia y expresión cultural mediante el aprendizaje basado en el juego y la literatura en ILE en educación secundaria: Testing the Improvement of Cultural Awareness and Expression Competence through Game-based Learning and Literature in EFL in Secondary Education
By: Alcantud-Díaz, María, et al.
Published: (2024) -
Propuesta didáctica enmarcada en el Objetivo de Desarrollo Sostenible 5 y en la educación con perspectiva de género a través de la película La princesa Mononoke en la enseñanza universitaria del inglés: Didactic Proposal Framed Within Sustainable Development Goal 5 and Gender Perspective Education Through the Film Princess Mononoke in University-level English Teaching
By: Martínez Lirola, María, et al.
Published: (2024) -
Entrhogam blog, an efl teaching material based on gamification to sixth grade learners.
By: Piñeros Hincapie, Christian David
Published: (2021) -
Diseño de un centro de acopio de residuos de aparatos eléctricos y electrónicos (RAEE), empleando logística inversa - ciudad de Tunja
By: Samaca Torres, Yully Carolina, et al.
Published: (2021) -
An EFL Teacher Candidates Teaching Experience from Action Research and Intercultural Communicative Competence
By: Beltrán Guarnizo, Liliana, et al.
Published: (2017)