Professional Didactics (DP) and Theory of Didactic Situations (TSD): A Proposal for the Characterization of the Professional Didactic Situation (SDP)
Introduction: The challenges of teacher training in mathematics in Brazil led to the structuring of a theoretical framework that would support the teacher's work, and that would consider the obstacles experienced by teachers in their practice. With this, the Professional Didactic Situation (SDP...
Guardado en:
Autores principales: | Matias Mororó, Francisca Narla, Vieira Alves, Francisco Régis, Fernandes Fontenele, Francisca Cláudia |
---|---|
Formato: | Digital |
Lenguaje: | por |
Publicado: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2022
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1381 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Professional Didactics (DP) and Theory of Didactic Situations (TSD): A Proposal for the Characterization of the Professional Didactic Situation (SDP)
Por: Matias Mororó, Francisca Narla, et al.
Publicado: (2022) -
Propuesta de diseño de un sistema contable para el Gimnasio PITBULL de la ciudad de Palmira.
Por: Hurtado Carabalí, Anyi Paola
Publicado: (2022) -
Uso de servicios de salud por habitantes en situación de calle, revisión de literatura
Por: Mármol Cubillo, Danna Valentina, et al.
Publicado: (2023) -
Implementación para la Creación de un Centro Adulto Mayor en la Ciudad de Villavicencio - Meta
Por: Sánchez Valcárcel, Nilsson Giovanni
Publicado: (2021) -
International mobility of engineering professionals in Colombia: A review from the professionalism and institutionalism
Por: Vásquez-Bernal, Oscar, et al.
Publicado: (2021)