Dimensiones de la Inteligencia Emocional de estudiantes regulares y con discapacidad de la Institución Educativa Juan María Céspedes del Municipio de Tuluá
The role of teachers, counselors, and psychologists is important for improving students' emotional skills and promoting a healthy and conducive learning environment. It is relevant to investigate the behavior of students in relation to their academic peers, including those with special needs fo...
Saved in:
Main Authors: | Herrera Polo, Ana Mileni, Rivera Rivas, Astrid Yolima |
---|---|
Other Authors: | Castro Gonzalez, Laura Maria |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9419 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
El modelo social de discapacidad, historia y análisis desde la legislación Colombiana
By: Rojas Fierro, Laura Maria
Published: (2021) -
Las coordenadas de la arquitectura inclusiva: entre el concepto de discapacidad y sustentabilidad
By: Solano-Meneses, Eska Elena
Published: (2021) -
Centro Integral de Rehabilitación para Personas con Discapacidades en Neiva – Huila
By: Salamanca Conde, Steffany
Published: (2021) -
Derechos e inclusión: impacto de la ley estatutaria 1618 de 2013, en la protección del derecho a la educación de los NNA con discapacidad física en la ciudad de Neiva
By: Bobadilla Puentes, David Alejandro, et al.
Published: (2021) -
The coordinates of Inclusive Architecture: between the concept of disability and sustainability
By: Solano-Meneses, Eska Elena
Published: (2021)