Role-playing as a CALLA-related metacognitive learning strategy for English vocabulary acquisition in EFL classrooms.
The objective of this proposal is to provide an overview of the application of role-playing as a metacognitive learning strategy implemented through CALLA to acquire English vocabulary. The need to create this is because role plays are often carried out where they are used as a metacognitive learnin...
Saved in:
Main Author: | Prieto Gómez, Karen Julieth |
---|---|
Other Authors: | García Montaño, Luis Felipe |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9125 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Lectoras y lectores digitales. Cualificación de la lectura crítica de contenidos digitales con estudiantes de séptimo grado
By: Mora Rojas, Ruth Julieth
Published: (2024) -
Fortalecimiento de la competencia léxica a partir de la expresión oral en inglés con estudiantes de grado décimo
By: Camargo Rubio, Mauricio Antonio
Published: (2022) -
Fortalecimiento del discurso oral y uso lexical en estudiantes de décimo grado de la institución Liceo Mayor de Palermo desde un enfoque pedagógico y sociolingüístico a partir de técnicas de comunicación oral
By: Ojeda Ortega, Angie Camila
Published: (2021) -
Fortalecimiento de la comunicación escrita a través de una estrategia metacognitiva en estudiantes de décimo de un colegio oficial en la ciudad de Bogotá
By: Luna Mora, Claudia Andrea, et al.
Published: (2021) -
Metacognitive Scaffolding for Information Search (Ambi): a proposal to improve the online consultation
By: Huertas Bustos, Adriana, et al.
Published: (2021)