Inclusión en el aula para la enseñanza y aprendizaje de la Matemática basado en la solución de problemas para estudiantes con discapacidad cognitiva
This research aimed to specify what are the educational needs presented by students with DC, so that through the resolution of mathematical problems and the theory of gamification, the processes of inclusion and teaching - learning are dynamized and strengthened in the classroom.
Saved in:
Main Author: | Cardenas Cuesta, Diana Patricia |
---|---|
Other Authors: | Guerrero Chacón, Gerardo Antonio |
Format: | Tesis y disertaciones (Maestría y/o Doctorado) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8803 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Percepción de los docentes hacia el proceso de inclusión de estudiantes con necesidades educativas especiales en aulas multigrado del municipio de Uribia, La Guajira.
By: Barliza Ipuana, Jessica
Published: (2021) -
Educación inclusiva: propuesta para la enseñanza-aprendizaje de la matemática, estudio de caso colegio Paulo Freire.
By: Santana Ballesteros, Sandra Milena
Published: (2021) -
The coordinates of Inclusive Architecture: between the concept of disability and sustainability
By: Solano-Meneses, Eska Elena
Published: (2021) -
The coordinates of Inclusive Architecture: between the concept of disability and sustainability
By: Solano-Meneses, Eska Elena
Published: (2021) -
El modelo social de discapacidad, historia y análisis desde la legislación Colombiana
By: Rojas Fierro, Laura Maria
Published: (2021)