Motivación y Rendimiento académico de los estudiantes de secundaria en un centro Etnoeducativo de la ciudad de Riohacha.

As one of the most important factors from which the educational quality of an institution is defined, the academic performance of students is a process that must be evaluated from a series of elements that will contribute to its level, whether it is presented in a positive or negative way, according...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Angulo Arpushaina, Angie Paola, Quintero Acuña, Kerilyn
Other Authors: Ibarra Lopesierra, Sait
Format: Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)
Language:spa
Published: Universidad Antonio Nariño 2023
Subjects:
Online Access:http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8694
http://repositorio.uan.edu.co/bitstream/123456789/6261/1/2022_JhonJaiberDuqueOcampo.pdf Edel, N. (2003). El rendimiento académico: concepto, investigación y desarrollo. REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación [en línea]. 2003, 1(2), ISSN. https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=55110208 Epieyu, F., & Vanessa, W. (2021). Nivel de Riesgos De Factores de Deserción Escolar en Estudiantes Vinculados a Centro Etnoeducativo de Riohacha. Universidad Antonio Nariño.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Similar Items

  • Editorial
  • CRAI
  • Repositorio
  • Libros