Motivación y Rendimiento académico de los estudiantes de secundaria en un centro Etnoeducativo de la ciudad de Riohacha.
As one of the most important factors from which the educational quality of an institution is defined, the academic performance of students is a process that must be evaluated from a series of elements that will contribute to its level, whether it is presented in a positive or negative way, according...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8694 http://repositorio.uan.edu.co/bitstream/123456789/6261/1/2022_JhonJaiberDuqueOcampo.pdf Edel, N. (2003). El rendimiento académico: concepto, investigación y desarrollo. REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación [en línea]. 2003, 1(2), ISSN. https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=55110208 Epieyu, F., & Vanessa, W. (2021). Nivel de Riesgos De Factores de Deserción Escolar en Estudiantes Vinculados a Centro Etnoeducativo de Riohacha. Universidad Antonio Nariño. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Internet
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8694http://repositorio.uan.edu.co/bitstream/123456789/6261/1/2022_JhonJaiberDuqueOcampo.pdf Edel, N. (2003). El rendimiento académico: concepto, investigación y desarrollo. REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación [en línea]. 2003, 1(2), ISSN. https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=55110208 Epieyu, F., & Vanessa, W. (2021). Nivel de Riesgos De Factores de Deserción Escolar en Estudiantes Vinculados a Centro Etnoeducativo de Riohacha. Universidad Antonio Nariño.