A framework for the design of adaptive curriculum focused on the development of mathematical thinking
The objective of this research was to design a methodology for the design of adaptive curricula that favor the development of mathematical thinking, taking into account the learning conditions of the students. In this work, the learning conditions related to the modes of thought proposed by Sierpins...
Saved in:
Main Author: | Díez Fonnegra, Carlos Alberto |
---|---|
Other Authors: | Falk de Losada, Mary |
Format: | Tesis y disertaciones (Maestría y/o Doctorado) |
Language: | eng |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7162 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Avances en la caracterización del pensamiento vectorial a través de la resolución de problemas
By: Galindo Rivera, Oscar Andrés
Published: (2023) -
Relaciones entre esquemas de demostración de teoremas y resolución de problemas. avances en la caracterización del pensamiento algebraico
By: Penagos, Mauricio
Published: (2021) -
Juegos de estrategia, en el proceso enseñanza-aprendizaje de funciones y gráfica de funciones, en álgebra de grado noveno
By: Díaz Pulido, Camilo Alberto
Published: (2021) -
La factorización a través del álgebra geométrica. Experiencia de enseñanza aprendizaje con estudiantes de grado octavo.
By: López Pinzón, William Alberto
Published: (2023) -
Diseño de compuertas lógicas cuaternarias CMOS en modo voltaje
By: Galindo Rodríguez, María José
Published: (2021)