Análisis sobre las concepciones de evaluación en un grupo de docentes de Bogotá
Research on educational assessment has led to constant reflection on the conceptions and practices that teacher have. In this sense, this research seeks to analyze the assessment models and conceptions that are established in teaching practices related to factors such as academic training. This work...
Saved in:
Main Author: | Patarroyo Castillo, William Orlando |
---|---|
Other Authors: | Bernal Ballén, Andrés |
Format: | Tesis y disertaciones (Maestría y/o Doctorado) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6428 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Las prácticas evaluativas de docentes de primaria de francés como lengua extranjera: el caso de Costa Rica : The Assessment Practices of Primary School Teachers of French Foreign Language: The Case of Costa Rica
By: Chao Chao, Kuok Wa, et al.
Published: (2022) -
The Assessment Practices of Primary School Teachers of French Foreign Language: The Case of Costa Rica: Las prácticas evaluativas de docentes de primaria de francés como lengua extranjera: el caso de Costa Rica
By: Chao Chao, Kuok Wa, et al.
Published: (2022) -
LA INCIDENCIA DE LA EVALUACIÓN FORMATIVA EN LA MOTIVACIÓN DE LOS ESTUDIANTES
By: Niño Velásquez, Paula Andrea, et al.
Published: (2023) -
LA INCIDENCIA DE LA EVALUACIÓN FORMATIVA EN LA MOTIVACIÓN DE LOS ESTUDIANTES
By: Niño Velásquez, Paula Andrea, et al.
Published: (2023) -
Micro clases en procesos de formación docente
By: Vesga Bravo, Grace Judith, et al.
Published: (2021)