La Experience as a pedagogical artistic principle in the building of graduates in the performing arts
We present in a brief way the theoretical and practical conception and foundation of teacher training of performing arts program at the Antonio Nariño University (UAN). This pedagogical commitment is constructed in dialogue from approaches, among other theorists, such as Dewey’s scientism, to the ba...
Guardado en:
Autores principales: | Nieves Gil, Angélica del Pilar, Llerena Avendaño, Alexánder |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/493 http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5360 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Experience as a pedagogical artistic principle in the building of graduates in the performing arts
Por: Nieves Gil, Angélica del Pilar, et al.
Publicado: (2017) -
La vivencia como principio artísticopedagógico en la formación de licenciados en artes escénicas
Por: Nieves Gil, Angélica del Pilar, et al.
Publicado: (2017) -
A legacy still alive: between tradition and contemporaneity
Por: Llerena Avendaño, Francisco Alexánder, et al.
Publicado: (2021) -
Un legado que permanece vivo: entre la tradición y la contemporaneidad
Por: Llerena Avendaño, Francisco Alexánder, et al.
Publicado: (2017) -
A legacy still alive: between tradition and contemporaneity
Por: Llerena Avendaño, Francisco Alexánder, et al.
Publicado: (2017)