La educación del profesor de matemáticas como campo de investigación
From an epistemological approach, it is necessary to acknowledge the didactic system of mathematics teacher and differentiate it from the didactic system of the mathematics; in this way it is recognized that Mathematics Education fails to address the issues of Mathematics Teacher Education [MTE] and...
Guardado en:
Autores principales: | , |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/293 http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5277 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Search Result 1
Publicado 2021
La educación del profesor de matemáticas como campo de investigación
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Search Result 2
Search Result 3
Publicado 2012
La educación del profesor de matemáticas como campo de investigación
info:eu-repo/semantics/article
Search Result 4
Search Result 5
Publicado 2011
La educación del profesor de matemáticas como campo de investigación
info:eu-repo/semantics/article