APA (7th ed.) Citation

Barahona Piraban, D. K., Pabón Pineda, J. P., & Polanco Contreras, R. H. (2021). Estrategia de mejora al servicio al cliente basado en benchmarking competitivo para las Servitecas en Villavicencio. Universidad Antonio Nariño.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Barahona Piraban, Dayana Kateryn, Jean Pierre Pabón Pineda, and Ramiro Hernán Polanco Contreras. Estrategia De Mejora Al Servicio Al Cliente Basado En Benchmarking Competitivo Para Las Servitecas En Villavicencio. Universidad Antonio Nariño, 2021.

MLA (9th ed.) Citation

Barahona Piraban, Dayana Kateryn, et al. Estrategia De Mejora Al Servicio Al Cliente Basado En Benchmarking Competitivo Para Las Servitecas En Villavicencio. Universidad Antonio Nariño, 2021.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.
  • Editorial
  • CRAI
  • Repositorio
  • Libros