Aprendizaje autorregulado en los estudiantes de décimo grado según el género en la Institución Educativa Juan José Rondón
This study sought to describe self-regulated learning in tenth grade students at the Juan José Rondón Educational Institution, through its motivational components and learning strategies based on the socio-cognitive theory of self-regulated learning. Through the application of the Motivation Questio...
Saved in:
Main Author: | Hurtado Hurtado, Wendy Carolina |
---|---|
Other Authors: | Hernández Vargas, Dujaily |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2263 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Strengthening self-regulating processes in higher education students through web-based learning environments – wble
By: Zapata Zapata, Adiela
Published: (2023) -
Aprendizajes significativos obtenidos por una niña de 10 años de edad, durante su permanencia en el programa medio socio familiar del centro de recepción de menores de la ciudad de Manizales, departamento de Caldas, Colombia.
By: Arias Aguirre, Angela Maria
Published: (2021) -
Motivación escolar hacia el aprendizaje de las matemáticas en estudiantes de secundaria. Una revisión sistemática 2020 - 2024
By: Miranda De Leon Cristian
Published: (2025) -
Comparativo en función del género en la relación de estilos de aprendizaje y estrategias volitivas: Comparative by Gender in the Relationship of Learning Styles and Volitional Strategies
By: Rodríguez Guardado, María del Socorro, et al.
Published: (2021) -
Comparative by Gender in the Relationship of Learning Styles and Volitional Strategies: Comparativo en función del género en la relación de estilos de aprendizaje y estrategias volitivas
By: Rodríguez Guardado, María del Socorro, et al.
Published: (2021)