Revisión sistemática: efecto del mindfulness en el contexto escolar
This document presents the obtained data through a systematic analysis from the globally articles about Mindfulness between 2011 and 2019. The data has been extracted from the most scientifically recognized database, such as SciELo, Redalyc, Google Academic and Dialnet. Thus, the number of founded a...
Saved in:
Main Author: | Pineda López, Johana Andrea |
---|---|
Other Authors: | Portillo Guerra, Carlos Javier |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2182 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
La práctica del mindfulness para estimular la atención plena en las clases de Teatro y Convivio de la Licenciatura en Artes Escénicas
By: Rivera Pinzón, María Fernanda, et al.
Published: (2023) -
La práctica del mindfulness para estimular la atención plena en las clases de Teatro y Convivio de la Licenciatura en Artes Escénicas
By: Rivera Pinzón, María Fernanda, et al.
Published: (2023) -
Mindfulness en la mitigación del trastorno de ansiedad generalizada en cuatro jóvenes de La Unión.
By: Carmona, Yenny Zuley
Published: (2021) -
Ciencia y meditación
By: Krohne Pombo, Ana María
Published: (2018) -
Science and meditation
By: Krohne Pombo, Ana María
Published: (2021)