El aprendizaje significativo como estrategia de enseñanza de área y perímetro en noveno grado de un colegio público de Bogotá
This undergraduate thesis is framed within the modality of a scientific article submitted to the Praxis journal at the University of Magdalena. The article proposes that 9th-grade students in Colombia are not adequately developing mathematical competencies, as reflected in the 2022 Saber test result...
Guardado en:
Autor principal: | Barbosa Ariza, Victor Manuelle |
---|---|
Otros Autores: | Acuña Lara, Yuly Alejandra |
Formato: | Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Pregrado |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2025
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/12115 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Perception of the professors from the School of Economics at the National University of Colombia about the use of the mathematics in their discipline
Por: Galeano Vitery, Diana, et al.
Publicado: (2021) -
Percepción de los profesores de la Escuela de Economía de la Universidad Nacional de Colombia sobre el uso de las matemáticas en su disciplina
Por: Galeano Vitery, Diana, et al.
Publicado: (2017) -
Perception of the professors from the School of Economics at the National University of Colombia about the use of the mathematics in their discipline
Por: Galeano Vitery, Diana, et al.
Publicado: (2017) -
Investigadores Colombianos nos comentan cómo obtener bioproductos a partir de los residuos del cafe
Por: Muñoz González, María Fernanda
Publicado: (2024) -
Colombian researchers tell us how to obtain bioproducts from coffee wastes
Por: Muñoz González, María Fernanda
Publicado: (2024)