Educación matemática crítica para el desarrollo del pensamiento crítico: una intervención didáctica desde el análisis de problemáticas del contexto a través de la IAP
This research work was born from the need to link the teaching of mathematics in the classroom with the real-life problems of the students' context, in order to give meaning to the learning process and that students can not only develop mathematical skills, but also if critical thinking. A dida...
Saved in:
Main Author: | Fernández Cerón Natalia |
---|---|
Other Authors: | Vesga Bravo, Grace Judith |
Format: | Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Pregrado |
Language: | Español |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2025
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/12081 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Boletín Estadístico 2019
By: Oficina Planeación UAN
Published: (2022) -
Boletín estadístico 2020
By: Oficina Planeación UAN
Published: (2022) -
Boletín estadístico 2021
By: Oficina, Planeación
Published: (2022) -
La aventura de Alegría y Enojo, un recorrido para desarrollar el pensamiento crítico
By: Bonilla Briñez, Lizeth Elena
Published: (2021) -
Un estudio de la dimensión dialógica de pensamiento crítico en estudiantes de medicina de la Universidad Antonio Nariño
By: Olarte, Luis Eduardo, et al.
Published: (2021)