REVISIÓN BIBLIOGRÁFICA: DISEÑO E INNOVACIÓN EN LAS AULAS PARA EL APRENDIZAJE DEL INGLÉS
This review describes the implementation of Virtual Learning Units (VLU) in the teaching of English language, based on the analysis of ten articles. Considering the needs coming up around modern society, which requires a new generation of teachers adapted to technological tools to encourage critical...
Saved in:
Main Authors: | Berrio Palacios, Luis Miguel, Currea Vargas, Karen Yuliet, Suárez Bojacá, Paula Catalina |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1775 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11527 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
REVISIÓN BIBLIOGRÁFICA: DISEÑO E INNOVACIÓN EN LAS AULAS PARA EL APRENDIZAJE DEL INGLÉS
By: Berrio Palacios, Luis Miguel, et al.
Published: (2023) -
El uso de las TIC´S en la enseñanza del inglés
By: Cala Vesga, Yuli Tatiana, et al.
Published: (2023) -
El uso de las TIC´S en la enseñanza del inglés
By: Cala Vesga, Yuli Tatiana, et al.
Published: (2023) -
Danzando en pandemia: análisis metodológico de los procesos implementados en el colegio George Washington School en estudiantes del ciclo dos en el año 2021
By: Hernández Acevedo, Dayanna Lucero
Published: (2022) -
Efectos de la Alfabetización Digital y sus Estrategias en Estudiantes
By: Hernández Diaz, María Luisa
Published: (2023)