Desarrollo Profesional Docente con PCK en trabajos prácticos de química: estudio de caso en Liceos de Talca (Chile)
Teacher professional development is a line of research in science teaching processes. Teacher training processes include the analysis of the components of pedagogical content knowledge. This paper socializes a process of intervention of a teacher development program in a case study with two chemistr...
Saved in:
Main Authors: | Vargas Neira, Samuel David, Bernal Ballén, Andrés, Briceño Martínez, John Jairo |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1702 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11487 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Desarrollo Profesional Docente con PCK en trabajos prácticos de química: estudio de caso en Liceos de Talca (Chile)
By: Vargas Neira, Samuel David, et al.
Published: (2023) -
Análisis de un programa de desarrollo profesional docente sobre el conocimiento pedagógico del contenido, en el diseño, implementación y evaluación de trabajos prácticos en docentes de química de colegios públicos de Bogotá
By: Samuel David Vargas Neira
Published: (2024) -
El conocimiento profesional de una educadora infantil: análisis de los elementos que posibilitan su comprensión
By: Gutiérrez P, Alice Marcela, et al.
Published: (2013) -
The professional knowledge of an early childhood educator: analysis of the elements that enable its understanding
By: Gutiérrez P, Alice Marcela, et al.
Published: (2021) -
The professional knowledge of an early childhood educator: analysis of the elements that enable its understanding
By: Gutiérrez P, Alice Marcela, et al.
Published: (2013)