Pedagogical practices focused from neuroeducation
Generate and reflect among teachers and students about cognitive stimulation in the classroom and its effects on learning through the application of new pedagogical practices focused on neuroeducation and emotional education.
Guardado en:
Autores principales: | Márquez Salcedo , Ruby Alba Elizabeth, Avendaño León, Julián Andrés, Rodríguez Lozano, Erika Paola |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1130 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11383 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Prácticas pedagógicas enfocadas desde la neuroeducación
Por: Márquez Salcedo , Ruby Alba Elizabeth, et al.
Publicado: (2021) -
Development of interdisciplinary projects as a pedagogical strategy to generate alternative solutions to problems in the environment
Por: Avendaño León, Julián Andrés, et al.
Publicado: (2021) -
La escritura creativa como estrategia pedagógica para el fortalecimiento de la producción textual en estudiantes de cuarto de primaria de una institución educativa distrital de Bogotá
Por: Herrera Baquero, Dorys Mariela
Publicado: (2023) -
Neurosciences and education: gaps, challenges and perspectives
Por: Vargas Vargas, Rafael Antonio
Publicado: (2021) -
Neurociencias y educación: brechas, desafíos y perspectivas
Por: Vargas Vargas, Rafael Antonio
Publicado: (2018)