Pedagogical practices focused from neuroeducation
Generate and reflect among teachers and students about cognitive stimulation in the classroom and its effects on learning through the application of new pedagogical practices focused on neuroeducation and emotional education.
Saved in:
Main Authors: | Márquez Salcedo , Ruby Alba Elizabeth, Avendaño León, Julián Andrés, Rodríguez Lozano, Erika Paola |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1130 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11383 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Prácticas pedagógicas enfocadas desde la neuroeducación
By: Márquez Salcedo , Ruby Alba Elizabeth, et al.
Published: (2021) -
Development of interdisciplinary projects as a pedagogical strategy to generate alternative solutions to problems in the environment
By: Avendaño León, Julián Andrés, et al.
Published: (2021) -
La escritura creativa como estrategia pedagógica para el fortalecimiento de la producción textual en estudiantes de cuarto de primaria de una institución educativa distrital de Bogotá
By: Herrera Baquero, Dorys Mariela
Published: (2023) -
Diseño de Estrategias Pedagógicas Para El Manejo del Espacio Coreográfico en Los Estudiantes de Segundo B Colegio Colombo Florida Bilingüe
By: Mosquera Meneses, Laura Marcela
Published: (2024) -
Unidad didáctica: guía para la enseñanza de juegos expresivos con niños de educación primaria
By: Cely Moreno, Angie Daniela, et al.
Published: (2021)