Estrategias pedagógicas efectivas para la inclusión de Estudiantes de primaria en el aula regular: Un análisis sistemático en principales países de latinoamérica

This research systematically addresses effective pedagogical strategies for the inclusion of elementary school students in regular classrooms in the main Latin American countries, based on studies published between 2013 and 2023.This project uses a qualitative methodology with a hermeneutic approach...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Pineda Amézquita Adriana del Pilar
Otros Autores: Pulido Suarez Claudia Bibiana
Formato: Estudio descriptivo
Lenguaje:Español
Publicado: Universidad Antonio Nariño 2024
Materias:
Acceso en línea:https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10055
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
Descripción
Sumario:This research systematically addresses effective pedagogical strategies for the inclusion of elementary school students in regular classrooms in the main Latin American countries, based on studies published between 2013 and 2023.This project uses a qualitative methodology with a hermeneutic approach and descriptive design.
  • Editorial
  • CRAI
  • Repositorio
  • Libros