Didácticas para los procesos de enseñanza-aprendizaje en la práctica formativa en Hemostasia
The development of diagnostic tests for the detection of alterations of hemostasis, their interpretation and correlation requires the permanent and detailed study of the biochemical, physiological and pathological processes. The factors that enter to participate in the teaching-learning processes of...
        Saved in:
      
    
          | Main Author: | Reina Soler, Aura Milena | 
|---|---|
| Format: | Digital | 
| Language: | spa | 
| Published: | UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
    
        2021 | 
| Subjects: | |
| Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/836 | 
| Tags: | Add Tag 
      No Tags, Be the first to tag this record!
   | 
- Similar Items
- 
                
                    Didactics for the teaching-learning processes in the training practice in Hemostasis        
                          
 By: Reina Soler, Aura Milena
 Published: (2021)
- 
                
                    Didactics for the teaching-learning processes in the training practice in Hemostasis        
                          
 By: Reina Soler, Aura Milena
 Published: (2021)
- 
                
                    Evaluación del efecto de la suplementación con ajo (Allium sativum) en relación con la carga  parasitaria, valores hematológicos e indicadores de producción en pollo de engorde (Gallus gallus domesticus) de la línea Ross en la ciudad de Popayán – Cauca        
                          
 By: Sánchez Cañar, María Victoria
 Published: (2022)
- 
                
                    Evaluación de conocimientos en la atención clínica odontológica a pacientes diagnosticados con trastornos de la hemostasia        
                          
 By: Castellanos Quintero, Mary Alexandra, et al.
 Published: (2021)
- 
                
                    Valores hematológicos en Columba Livia (paloma doméstica) de la plaza de Bolívar- Bogotá.        
                          
 By: Ariza Torres, José Manuel, et al.
 Published: (2021)
 
   
                             
                             
           
           
          