Enseñar economía en tiempos turbulentos
In this article of theoretical reflection, the following hypothesis is defended: conventional economists seek to control rational behaviors and expected behaviors of individuals with predictable, routine choices devoid of tragic and radical choices. They are concerned with studying monotonous and pr...
Guardado en:
Autor principal: | Cante Maldonado, Freddy |
---|---|
Formato: | Digital |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/834 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Teaching Economics in Turbulent Times
Por: Cante Maldonado, Freddy
Publicado: (2021) -
Teaching Economics in Turbulent Times
Por: Cante Maldonado, Freddy
Publicado: (2021) -
Enseñar Economía en la universidad: características en un estudio de caso: Teaching Economics at the University level: characteristics in a case study
Por: Lis, Diana Isabel
Publicado: (2022) -
Teaching Economics at the University level: characteristics in a case study: Enseñar Economía en la universidad: características en un estudio de caso
Por: Lis, Diana Isabel
Publicado: (2022) -
MODIFICACIÓN DEL DISEÑO DE UNA BOMBA CENTRIFUGA PARA REDUCCIÓN DE VIBRACIONES CAUSADAS POR TURBULENCIAS
Por: Moreno Flórez, Camila Andrea, et al.
Publicado: (2022)