Competencias socio-afectivas: una exigencia para el profesor contemporáneo
Unplanned innovations have stemmed fundamentally from the use of new technologies in current societies to lead to new challenges. In this environment where knowledge is an essential in economic exchanges, a reconsideration of the nature of every productive activity is demanded. The school institutio...
Saved in:
Main Author: | Moncada Cerón, Jesús Salvador |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/286 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Competencias socio-afectivas: una exigencia para el profesor contemporáneo
By: Moncada Cerón, Jesús Salvador
Published: (2021) -
Competencias socio-afectivas: una exigencia para el profesor contemporáneo
By: Moncada Cerón, Jesús Salvador
Published: (2012) -
La metacognición como herramienta para el desarrollo de la comprensión lectora en estudiantes de colegios públicos de la ciudad de bogotá
By: Guarnizo Beltrán, Liliana Edith, et al.
Published: (2012) -
La metacognición como herramienta para el desarrollo de la comprensión lectora en estudiantes de colegios públicos de la ciudad de bogotá
By: Guarnizo Beltrán, Liliana Edith, et al.
Published: (2021) -
La metacognición como herramienta para el desarrollo de la comprensión lectora en estudiantes de colegios públicos de la ciudad de bogotá
By: Guarnizo Beltrán, Liliana Edith, et al.
Published: (2012)