El lenguaje en los programas de educación normal de la Escuela Normal Rural Ricardo Flores Magón (1929-2022): un análisis desde el archivo histórico: Language in Teacher Education Programs at Escuela Normal Rural Ricardo Flores Magón (1929-2022): An Analysis Based on the Historical Archiv

Introduction: This study analyzes how language has been configured as both an object of teaching and a means of professional formation in the study programs of Teacher Training Colleges (escuelas normales), through a historical analysis of the archives of the Escuela Normal Rural Ricardo Flores Magó...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Ríos Cepeda, Vera Lucía, Hernández López, Cintya Arely, Viramontes Anaya, Efrén
Formato: Digital
Lenguaje:spa
Publicado: UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO 2025
Materias:
Acceso en línea:https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/2142
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!

Ejemplares similares

  • Editorial
  • CRAI
  • Repositorio
  • Libros