Hacia una revisión de las dimensiones de nuestra educación cívica
The purpose of this article is to consider from an ethical perspective some of the possible misunderstandings and omissions of civic education. The definitions in this field of education, the extension of its limits and its validity, require a permanent analysis not only because of the rapid changes...
Saved in:
Main Author: | Weis, Raúl |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/213 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Towards a revision of the dimensions of our civic education
By: Weis, Raúl
Published: (2021) -
Towards a revision of the dimensions of our civic education
By: Weis, Raúl
Published: (2014) -
Educación matemática crítica para el desarrollo del pensamiento crítico: una intervención didáctica desde el análisis de problemáticas del contexto a través de la IAP
By: Fernández Cerón Natalia
Published: (2025) -
Enfoques didácticos estratégicos para superar la discriminación en contextos educativos vulnerables
By: Florián Quiroga, Diana, et al.
Published: (2024) -
Sistematización del iii encuentro escénico fiesta y ritual una fuente de conocimiento artístico – pedagógico “enseñanza y aprendizaje a través de la experiencia”
By: Rodríguez Castro, Ángela Patricia, et al.
Published: (2025)