El enfoque de la educación basada en los resultados (EFC) en la formación profesional: estrategias, ventajas y retos en Indonesia: Outcome-Based Education (OBE) Approach in Vocational Education: Strategies, Advantages, and Challenges in Indonesia
Introduction: The implementation of Outcome-Based Education (OBE) in vocational education aims to align learning outcomes with specific industry demands, ensuring that graduates possess the skills required for the modern workforce. This study examines OBE’s role in advancing vocational education in...
Saved in:
Main Authors: | Jaya, Daniel Jesayanto, Sudira, Putu, Raharjo, Nuryadin Eko, Wagiran, Wagiran, Wijanarka, Bernardus Sentot |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2025
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/2059 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Estrategia educativa para el desarrollo de habilidades metacognitivas en estudiantes de enfermería
By: Giraldo Sarmiento, Diana Paola
Published: (2021) -
El uso de videos educativos para la mejora de la motivación del alumnado en el aula de educación física: The Use of Educational Videos to Improve Student Motivation in the Physical Education Classroom
By: Ospina, Esteban, et al.
Published: (2023) -
The Use of Educational Videos to Improve Student Motivation in the Physical Education Classroom : El uso de videos educativos para la mejora de la motivación del alumnado en el aula de educación física
By: Ospina, Esteban, et al.
Published: (2023) -
Informe de Resultados Periodo 2018
By: Oficina Planeación UAN
Published: (2022) -
Boletín Estadístico UAN 2022
By: Oficina, Planeación UAN
Published: (2023)