Propuesta didáctica enmarcada en el Objetivo de Desarrollo Sostenible 5 y en la educación con perspectiva de género a través de la película La princesa Mononoke en la enseñanza universitaria del inglés: Didactic Proposal Framed Within Sustainable Development Goal 5 and Gender Perspective Education Through the Film Princess Mononoke in University-level English Teaching
Introduction: This study provides a didactic application of the 2030 Agenda focused on Sustainable Development Goal (SDG) 4 (Quality Education) and from which SDG 5 (Gender Equality) is included, incorporating the pedagogical principles of Education with Gender Perspective (EGP) through the film Pri...
Saved in:
Main Authors: | Martínez Lirola, María, Campoy Martínez, Alba |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1810 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Didactic Proposal Framed Within Sustainable Development Goal 5 and Gender Perspective Education Through the Film Princess Mononoke in University-level English Teaching: Propuesta didáctica enmarcada en el Objetivo de Desarrollo Sostenible 5 y en la educación con perspectiva de género a través de la película La princesa Mononoke en la enseñanza universitaria del inglés
By: Martínez Lirola, María, et al.
Published: (2024) -
Análisis de la gestión de residuos aprovechables en la unidad residencial Santiago de Cali: Estudio de caso de ASOBOSUR
By: Cerón Bernal, Luz Elena
Published: (2024) -
" Responsabilidad Social Empresarial De Las Empresas De Cota Como Estrategia Para La Preservacion Del Medio Ambiente "
By: Perez Segura, German Andres, et al.
Published: (2023) -
Diseño de un centro de acopio de residuos de aparatos eléctricos y electrónicos (RAEE), empleando logística inversa - ciudad de Tunja
By: Samaca Torres, Yully Carolina, et al.
Published: (2021) -
Aplicación del aprendizaje basado en indagación a través de los Objetivos de Desarrollo Sostenible: un enfoque didáctico para fomentar las competencias de aprender a aprender y de ciudadanía en EFL: Implementing Inquiry-based Learning through Sustainable Development Goals: A didactic Approach to Foster Learn-ing-to-learn and Citizenship Competencies in EFL
By: Bravo Luque, Miryam, et al.
Published: (2024)