El modelo B-learning para el fortalecimiento de la comprensión lectora en estudiantes de secundaria. Revisión bibliográfica

This bibliographic review aims to know the impact of the B-learning model in strengthening reading comprehension in Spanish in secondary school students. Methodology: a bibliographic review was carried out from a search of documents through Google Scholar, the Scielo database, Redalyc, Scopus, Dialn...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Grisales Givasquita, Erika Lorena, Escobar Pérez, Danilo Stiven, Bedoya Romero, Laura Milena, Camargo Rubio, Mauricio Antonio
Formato: Digital
Lenguaje:spa
Publicado: UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO 2023
Materias:
Acceso en línea:https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1696
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!

Ejemplares similares

  • Editorial
  • CRAI
  • Repositorio
  • Libros