Comprensión lectora y experiencias de vida: percepciones de estudiantes de secundaria en contextos escolares y socioculturales de Ciudad Juárez (México): Reading Comprehension and Life Experiences: Perceptions of Middle School Students in School and Sociocultural
Introduction: Reading comprehension is a fundamental tool for learning and personal development of individuals. For these reasons the aim of this work is focused on analyzing the perceptions of students belonging to six technical secondary schools from different urban and rural sectors of Ciudad Juá...
Saved in:
Main Authors: | Alvarado Ortega, Martha Patricia, Balderas Domínguez, Jorge |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1459 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Reading Comprehension and Life Experiences: Perceptions of Middle School Students in School and Sociocultural: Comprensión lectora y experiencias de vida: percepciones de estudiantes de secundaria en contextos escolares y socioculturales de Ciudad Juárez (México)
By: Alvarado Ortega, Martha Patricia, et al.
Published: (2023) -
Evaluación de la comprensión lectora en alumnos universitarios mexicanos de matemáticas aplicadas y computación: Assessment of Reading Comprehension in Mexican University Students´ of Applied Mathematics and Computing
By: Guerra-García, Jorge, et al.
Published: (2022) -
Assessment of Reading Comprehension in Mexican University Students´ of Applied Mathematics and Computing: Evaluación de la comprensión lectora en alumnos universitarios mexicanos de matemáticas aplicadas y computación
By: Guerra-García, Jorge, et al.
Published: (2022) -
Factores socioculturales que inciden en la deserción escolar de los estudiantes wayuu pertenecientes al centro etnoeducativo Simaluncirra N°2
By: Pushaina pushaina, Evelio manuel, et al.
Published: (2021) -
Análisis de los factores socioculturales del profesor que se asocian a la brecha digital y sus creencias sobre el uso de las tecnologías en el aula de clase
By: Dávila Rubio Carlos Alberto
Published: (2024)