Una experiencia desde el aula de matemáticas
The objective of this study was to strengthen the critical thinking of eleventh grade students of an educational institution in Colombia, in the municipality of Madrid-Cundinamarca, through the approach of critical mathematics. The research was qualitative within the framework of action research. Fo...
Saved in:
Main Authors: | Jiménez Cortes, Yasmín, Vesga-Bravo, Grace Judith |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2022
|
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1414 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Una experiencia desde el aula de matemáticas
By: Jiménez Cortes, Yasmín, et al.
Published: (2022) -
Fortalecimiento del pensamiento crítico de estudiantes de educación media. Una experiencia desde el aula de matemáticas en el marco de la pandemia COVID 19
By: Jiménez Cortes, Yasmín
Published: (2022) -
Creencias epistemológicas de docentes de matemáticas en formación y en servicio. un estudio de casos para proponer cambios en los programas de formación
By: Vesga Bravo, Grace Judith
Published: (2023) -
Creencias epistemológicas de docentes de matemáticas acerca de la matemática, su enseñanza y su relación con la práctica docente
By: Vesga Bravo, Grace Judith, et al.
Published: (2017) -
TPACK y COVID 19: una revisión sistemática de la literatura
By: Guzmán González, Javier Ricardo, et al.
Published: (2022)