Comunidad de desarrollo profesional de profesores en formación inicial para la incorporación didáctica de tecnologías de la información y las comunicaciones: una experiencia desde la investigación de diseño educativo: Professional Development Community of Preservice Teachers for the Didactic Incorporation of Information and Communication Technologies: An Experience from Educational Design Research
Introduction: The reflections focused on the development of digital skills in chemistry preservice teachers for the incorporation of ICT resources in didactic designs associated with a research work are presented. Methodology: With the aim of finding the didactic interactions that occur in a profess...
Saved in:
Main Authors: | Abella-Peña, Leonardo, García-Martínez, Álvaro |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1305 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Professional Development Community of Preservice Teachers for the Didactic Incorporation of Information and Communication Technologies: An Experience from Educational Design Research : Comunidad de desarrollo profesional de profesores en formación inicial para la incorporación didáctica de tecnologías de la información y las comunicaciones: una experiencia desde la investigación de diseño educativo
By: Abella-Peña, Leonardo, et al.
Published: (2021) -
Ardea Alba: centro de educación para jóvenes y adultos en Garzón (Huila)
By: Pedroza Zapata, Maria Fernanda
Published: (2021) -
Estrategias de aprendizaje que utilizan estudiantes de quinto de primaria en un curso de informática.
By: Rodríguez Rojas, Marly
Published: (2021) -
Efectos de la Alfabetización Digital y sus Estrategias en Estudiantes
By: Hernández Diaz, María Luisa
Published: (2023) -
Efectos de la Alfabetización Digital y sus Estrategias en Estudiantes
By: Hernández Diaz, María Luisa
Published: (2023)