Matemáticas para todos
It is exposed how to use games as an innovative tool within the District Educational Institution (IED) Colegio Paulo Freire to contribute to the inclusive development of mathematical logical thinking and attitude towards discipline.
Saved in:
Main Authors: | Mabel Ángel , Zaida, Moreno, Nelson Enrique |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1127 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Math for all
By: Mabel Ángel , Zaida, et al.
Published: (2021) -
Diseño de material para apoyar el proceso de enseñanza aprendizaje en los estudiantes de ciclo IV
By: Rodríguez Cabezas, Diana Katherine
Published: (2021) -
Diseño de material para apoyar el proceso de enseñanza aprendizaje en los estudiantes de ciclo IV
By: Rodríguez Cabezas, Diana Katherine
Published: (2021) -
Aprendizaje basado en el juego en el programa universitario para personas con discapacidad intelectual Todos Somos Campus: Game-Based Learning within the University Program for People with Intellectual Disabilities We are All Campus
By: Belmonte, María Luisa, et al.
Published: (2024) -
Desarrollo del pensamiento geométrico de niños de básica primaria a través de actividades lúdico-recreativas en el marco de un curso de extensión
By: Monsalve Rojas, César Augusto
Published: (2021)