El marco TPACK y la creación de contenidos digitales en las prácticas de aula de docentes de educación básica
TPACK is a framework that guides the appropriate integration of technology in the classroom. The development of digital teaching skills is essential for teachers in the 21st century. The objective of this research was to analyze the technological knowledge of the TPACK framework used by in-services...
Saved in:
Main Author: | Guzmán González Javier Ricardo |
---|---|
Other Authors: | Vesga Bravo Grace Judith |
Format: | Estudio de caso |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9876 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
TPACK y COVID 19: una revisión sistemática de la literatura
By: Guzmán González, Javier Ricardo, et al.
Published: (2022) -
TPACK y COVID 19: una revisión sistemática de la literatura
By: Guzmán González, Javier Ricardo, et al.
Published: (2022) -
Evaluación de una propuesta de formación en competencia digital diseñada para el fortalecimiento del desarrollo profesional de docentes de educación básica secundaria
By: Ramírez Galindo Filemón
Published: (2025) -
La competencia digital para fortalecer del desarrollo profesional docente
By: Ramírez Galindo, Filemón, et al.
Published: (2023) -
La competencia digital para fortalecer del desarrollo profesional docente
By: Ramírez Galindo, Filemón, et al.
Published: (2023)