Lectoras y lectores digitales. Cualificación de la lectura crítica de contenidos digitales con estudiantes de séptimo grado
This study falls within the scope of educational research, with a specific focus on exploring and refining critical reading teaching practices. The relevance of this analysis lies in its application in contemporary educational environments, where the integration of technology and digital education p...
Saved in:
Main Author: | Mora Rojas, Ruth Julieth |
---|---|
Other Authors: | Sánchez Rueda, Humberto |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9061 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
¡A leer se dijo, con papá y mamá yo puedo! Propuesta didáctica para la mediación de los padres en la iniciación lectora
By: Julio Chitiva, Laura Yelitza
Published: (2024) -
El Impacto de los Dispositivos Móviles en el Fomento de la Lectura Crítica en Jóvenes Pertenecientes a la Junta de Acción Comunal del Conjunto Residencial San Jerónimo de Yuste
By: Urbina Cardozo, Stephen Mauricio
Published: (2022) -
Role-playing as a CALLA-related metacognitive learning strategy for English vocabulary acquisition in EFL classrooms.
By: Prieto Gómez, Karen Julieth
Published: (2024) -
Integrando el Modelo Interactivo de Lectura en la Construcción de un AVA para el Fortalecimiento del Proceso Lector en Inglés.
By: Zamora Guchuvo, Addiana Lucia, et al.
Published: (2023) -
Integrando el Modelo Interactivo de Lectura en la Construcción de un AVA para el Fortalecimiento del Proceso Lector en Inglés.
By: Zamora Guchuvo, Addiana Lucia, et al.
Published: (2023)