Experiencias socioemocionales de docentes relacionados con educación inclusiva en un instituto educativo de Uribia, departamento de la Guajira.
This study proposes to identify and describe socio-emotional experiences that teachers have regarding the inclusion of early childhood children. For this, it has a qualitative method of descriptive scope and phenomenological design, it is carried out with a sample of 4 primary school teachers, three...
Saved in:
Main Author: | Bolaño Barrera, Michel María |
---|---|
Other Authors: | Ibarra, Sait |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8678 https://www.edesclee.com/img/cms/pdfs/9788433028228.pdf Cedeño-Díaz, Z. L., Fuentes-González, H. C., Deroncele-Acosta, D. C., & Domecq-Gómez, Y. (2019). Talleres de autodesarrollo personal y profesional para formación humanista del estudiante de medicina. Revistad electrónica para maestros y profesores, 2(3), 23-30. chromeextension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.redalyc.org/pdf/551/551 14080014.pdf Cortés, M., del Carmen, M., Morón, P., Teresa, M., Góngora, P., & Acién, L. (2008). |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Las coordenadas de la arquitectura inclusiva: entre el concepto de discapacidad y sustentabilidad
By: Solano-Meneses, Eska Elena
Published: (2021) -
El modelo social de discapacidad, historia y análisis desde la legislación Colombiana
By: Rojas Fierro, Laura Maria
Published: (2021) -
The coordinates of Inclusive Architecture: between the concept of disability and sustainability
By: Solano-Meneses, Eska Elena
Published: (2021) -
The coordinates of Inclusive Architecture: between the concept of disability and sustainability
By: Solano-Meneses, Eska Elena
Published: (2021) -
¿Cómo me siento y cómo me ven? una mirada desde la perspectiva psicológica y la educación inclusiva
By: Mesa Martin, Mahira Tatiana, et al.
Published: (2021)