Estrategias de acompañamiento familiar para el buen rendimiento académico de los niños, niñas del grado quinto de una institución etnoeducativa del municipio de Uribia

In the Colombian context, inequalities in the educational landscape are evident, especially in environments far from the center of the country. These disparities are due to the lack of execution of public policy, state abandonment and corruption in local governments, among other factors. This resear...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Idalides de Carolina González, Idalides de Carolina, Uriana Pushaina, Yeime Fernanda
Format: Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)
Language:spa
Published: Universidad Antonio Nariño 2023
Subjects:
Online Access:http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8672
https://www.dane.gov.co/index.php/estadisticas-por-tema/demografia-y-poblacion/censonacional-de-poblacion-y-vivenda-2018 Esquivel, C. (2017). LA FAMILIA BASE FUNDAMENTAL EN EL RENDIMIENTO ACADEMICO DE LOS ESTUDIANTES EN EDUCACIÓN BÁSICA PRIMARA (Caso grado cuarto Liceo Infantil la Salle de Ibagué – Tolima).
http://repository.ut.edu.co/browse?type=author&value=Esquivel+Prieto%2C+Clara+Isab el&value_lang=spa García, D. A. C. G. D. A. C., Benavides, C. J. G. B. C. J. G., Parada, A. C. M. P. A. C. M., & Giraldo, J. A. R. G. J. A. R. (2021). El acompañamiento familiar discusiones contemporáneas: Revista Hojas y Hablas, 21, Article 21. https://doi.org/10.29151/hojasyhablas.n21a4 Hernández Rojas, G. (2008). Los constructivismos y sus implicaciones para la educación. Perfiles educativos, 30(122), 38-77.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
  • Editorial
  • CRAI
  • Repositorio
  • Libros