La educación inclusiva a través de la enseñanza de la robótica y la programación: sistematización de una experiencia desarrollada en el Colegio Rodrigo Arenas Betancourt I.E.D. con estudiantes de aula regular y estudiantes del Programa de Apoyo Pedagógico.
This document presents a systematization of an experience developed at the Colegio Rodrigo Arenas Betancourt I.E.D. that seeks to promote inclusive education through the teaching of robotics and programming. The research arises from the need to explore how this pedagogical tool can be used to improv...
Guardado en:
Autor principal: | |
---|---|
Otros Autores: | |
Formato: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2023
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8287 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Sumario: | This document presents a systematization of an experience developed at the Colegio Rodrigo Arenas Betancourt I.E.D. that seeks to promote inclusive education through the teaching of robotics and programming. The research arises from the need to explore how this pedagogical tool can be used to improve inclusive education and autonomy of students with special educational needs. The background includes the experience of the robotics and programming course in 2019. |
---|