Cartilla didáctica para la enseñanza de la tripartita alteridad, emociones y conflictos en el aula
This degree work presents the creation and design of a pedagogical primer that addresses the categories' otherness, emotions and conflicts, as a conceptual tripartite that allows understanding the integrality of the phenomenon and the social problems of exclusion and violent conflicts in which...
Saved in:
Main Author: | Albarracin Cortes, Andersson Joel |
---|---|
Other Authors: | Cruz Daza, Edwin Gerardo |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7861 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Huellas discursivas de otredad en ámbitos de violencia escolar
By: González, Johanna, et al.
Published: (2015) -
Discursive Fingerprints of Otherness in School Violence Areas
By: González, Johanna, et al.
Published: (2021) -
Discursive Fingerprints of Otherness in School Violence Areas
By: González, Johanna, et al.
Published: (2015) -
¿Cómo se enseña el conflicto armado? Compilación de las estrategias didácticas y metodológicas en la enseñanza del conflicto armado colombiano
By: Pérez Ortiz, Adriana Lizeth
Published: (2021) -
Enseñanza de los medios de transporte a vapor de la primera revolución industrial a través del videojuego “Minecraft” en octavo grado en el colegio Gabriel Betancourt Mejía
By: Palacio Serrato, Jenner Andrey
Published: (2023)