Enseñanza de los problemas de contaminación a través de la plataforma Classcraft para estudiantes de Educación Media de la I.E.D. Almirante Padilla de USME
Education is fundamental for society with the lest to generate effective solutions to pollution problems. This paper is elaborated from this need and taking into account the difficulties evidenced in the I.E.D. Almirante Padilla located in Usme locality in environmental education, for this reason is...
Saved in:
Main Author: | Nieto Buitrago, Diego Antonio |
---|---|
Other Authors: | Acuña Lara, Yuly Alejandra |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7206 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Pirinola City: Design of material to reinforce lexical competence in English through oral production via Gamification for eleventh grade students at Almirante Padilla School
By: Esteban Gutiérrez, Julieth Vanessa
Published: (2024) -
Subcultura skinhead: una alternativa para el desarrollo de competencias ciudadanas (material de enseñanza)
By: Cortés Hilarión, Andrés Fernando
Published: (2021) -
Cómo formular una propuesta para la elaboración de un Proyecto Ambiental Escolar (PRAE) a través del estudio de las situaciones ambientales del Instituto Comercial Loreto ubicado en la localidad octava de Bogotá (Kennedy)
By: Céspedes, Nubia Edith, et al.
Published: (2021) -
Cómo formular una propuesta para la elaboración de un Proyecto Ambiental Escolar (PRAE) a través del estudio de las situaciones ambientales del Instituto Comercial Loreto ubicado en la localidad octava de Bogotá (Kennedy)
By: Céspedes, Nubia Edith, et al.
Published: (2009) -
Cómo formular una propuesta para la elaboración de un Proyecto Ambiental Escolar (PRAE) a través del estudio de las situaciones ambientales del Instituto Comercial Loreto ubicado en la localidad octava de Bogotá (Kennedy)
By: Céspedes, Nubia Edith, et al.
Published: (2009)