Scientific research, practice and experience: a reflection about preschool teacher training
This article aims at building some reflections framed by the scientific knowledge, and the authors’ pedagogical experiences along all the years they had trained pre-service preschool teachers. The first element that will be presented is linked to the students’ reflections about their professional ch...
Guardado en:
Autores principales: | Gómez Bohórquez, Pilar Tatiana, Ramírez Bonilla, Gerardo |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/835 http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5485 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Scientific research, practice and experience: a reflection about preschool teacher training
Por: Gómez Bohórquez, Pilar Tatiana, et al.
Publicado: (2021) -
Investigación científica, práctica y experiencia: una reflexión sobre la formación de maestros en educación infantil
Por: Gómez Bohórquez, Pilar Tatiana, et al.
Publicado: (2021) -
El conocimiento de la educadora infantil: una aproximación a su construcción
Por: Vergara Arboleda, Maribel
Publicado: (2012) -
El conocimiento de la educadora infantil: una aproximación a su construcción
Por: Vergara Arboleda, Maribel
Publicado: (2021) -
El conocimiento de la educadora infantil: una aproximación a su construcción
Por: Vergara Arboleda, Maribel
Publicado: (2012)