Perception about the Curriculum of the School of Nursing Assistants of the Central Military Hospital (Bogotá) by their Students, Teachers, Directors and Graduates
One of the main challenges for job training institutions is to guarantee a pertinent and quality education. In reaching such task, the curriculum becomes a fundamental process to achieve those challenges. Hence, the main objective of this study is to know what is the perception about the curriculum...
Guardado en:
Autores principales: | Ponce Sandoval, Maria Elena, Briceño Martínez, John Jairo |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/643 http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5458 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Perception about the Curriculum of the School of Nursing Assistants of the Central Military Hospital (Bogotá) by their Students, Teachers, Directors and Graduates
Por: Ponce Sandoval, Maria Elena, et al.
Publicado: (2020) -
Percepción sobre el currículo de la Escuela de auxiliares de enfermería del Hospital Militar Central (Bogotá) por parte de sus estudiantes, docentes, directivos y egresados
Por: Ponce Sandoval, Maria Elena, et al.
Publicado: (2020) -
Saberes compartidos: integrando desde la interdisciplinariedad
Por: Majjul Cabarcas, Yanine Maria
Publicado: (2023) -
Estrategias de motivación para el aprendizaje de las matemáticas
Por: Rodríguez Herrera, Joan Sebastian, et al.
Publicado: (2023) -
Aporte de la metodología STEAM en los procesos curriculares
Por: Celis Cuervo, Diego Alexander
Publicado: (2021)