Comparative Analysis of Twenty Master’s Education Programs in Colombia
Education is one of the main pillars to achieve social goals, such as reducing poverty and improving quality of life. In this sense, teachers become one of the most important gears in the educational system and therefore it is necessary to evaluate various qualitative and quantitative variables that...
Guardado en:
Autores principales: | Baquero Beltrán, Laura, Hernández Varela, Valentina, Torres González, Natalia, Rangel Vásquez, Karen, Romero Arévalo, Nicolás, Castillo Rojas, José, Alfonso Huertas, Oscar |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/439 http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5315 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Comparative Analysis of Twenty Master’s Education Programs in Colombia
Por: Baquero Beltrán, Laura, et al.
Publicado: (2016) -
Análisis comparativo de veinte programas de maestrías en educación en Colombia
Por: Baquero Beltrán, Laura, et al.
Publicado: (2016) -
Aspectos psicológicos y familiares que influyen en las conductas autolesivas de adolescentes del municipio de Roldanillo Valle
Por: Aguirre Henao, Claudia Juliana
Publicado: (2021) -
Corredor cultural y peatonal, de la calle 3 del municipio de Rovira- Tolima
Por: López Galeano, Franklin Julián
Publicado: (2023) -
Trends in training in the field of computing - Analysis of master’s programs in Colombia
Por: González-Zabala, Mayda Patricia, et al.
Publicado: (2021)