De un pensar racional a un pensar phronético: una idea de educación desde Paul Ricœur
Nowadays school strives for developing thinking abilities aiming a critical and autonomous reason to build a good responsibility sense. But these efforts have formed selfish and calculating youths. This kind of education takes young people to lose his freedom and his self-identity form the selfish a...
Guardado en:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/281 http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5267 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Search Result 1
Publicado 2011
De un pensar racional a un pensar phronético: una idea de educación desde Paul Ricœur
Digital
Search Result 2
Publicado 2011
De un pensar racional a un pensar phronético: una idea de educación desde Paul Ricœur
info:eu-repo/semantics/article